"Ευχαριστώ αυτούς που κράτησαν τη Θρησκεία μου, τη Γλώσσα μου και την Εθνικότητά μου, για να είμαι Χριστιανός και να λέγομαι Έλληνας."


(Παύλος Βρέλλης)





«Δεν ήρθε πρώιμα η άνοιξη κι ουδέ το καλοκαίρι.

Χαιρόμαστε, χορεύουμε και ψιλοτραγουδάμε,

γιατί ελευτερωθήκανε, αητέ, τα Γιάννενά μας!»






«Την Ιστορία μελέτα παιδί μου,
γιατί έτσι όχι μόνο τον εαυτό σου και τη ζωή σου θα κάμεις ένδοξη και χρήσιμη στην ανθρώπινη κοινωνία,
αλλά και το μυαλό σου οξυδερκέστερο και διαυγέστερο... »
[Ιπποκράτης]





Οι λιθογραφίες και οι Βαλκανικοί πόλεμοι 1912-1913


Σημείωση: Επειδή η συγκεκριμένη έκθεση είναι πολύ αξιόλογη θα έπρεπε, ίσως, οι υπεύθυνοι του Λαογραφικού Μουσείου "Κώστας Φρόντζος" να εξετάσουν την πιθανότητα παράτασής της, μιας και το μεγαλύτερο διάστημα που διαρκεί η έκθεση τα σχολεία ήταν κλειστά λόγω των διακοπών των Χριστουγέννων.

[ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ "ΚΩΣΤΑΣ ΦΡΟΝΤΖΟΣ", οδός Μιχαήλ Αγγέλου 42, τηλ. 26510.23566]



Στον ιστότοπο της Βουλής των Ελλήνων υπάρχει αφιέρωμα στους Βαλκανικούς πολέμους 1912-1913 όπου εκτός των άλλων μπορείτε να δείτε μια εφαρμογή σχετικά με τις λιθογραφίες(εδώ)  και τον τρόπο δημιουργίας τους.