"Ευχαριστώ αυτούς που κράτησαν τη Θρησκεία μου, τη Γλώσσα μου και την Εθνικότητά μου, για να είμαι Χριστιανός και να λέγομαι Έλληνας."


(Παύλος Βρέλλης)





«Δεν ήρθε πρώιμα η άνοιξη κι ουδέ το καλοκαίρι.

Χαιρόμαστε, χορεύουμε και ψιλοτραγουδάμε,

γιατί ελευτερωθήκανε, αητέ, τα Γιάννενά μας!»






«Την Ιστορία μελέτα παιδί μου,
γιατί έτσι όχι μόνο τον εαυτό σου και τη ζωή σου θα κάμεις ένδοξη και χρήσιμη στην ανθρώπινη κοινωνία,
αλλά και το μυαλό σου οξυδερκέστερο και διαυγέστερο... »
[Ιπποκράτης]





"Για τη λευτεριά της μικρής μας πόλης"



Στα πλαίσια του εορτασμού της 100ης επετείου από την Απελευθέρωση των Ιωαννίνων,
το 7ο Γυμνάσιο συμμετέχει με θεατρικό δρώμενο, μίας (1) ώρας, από τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου. 



Περιλαμβάνει 8 δρώμενα, που έγραψε η κ. Σταματία Λ. Μ. Σταμάτη, με τους τίτλους:
・    Ανακοινωθέντα
・    Λάμπρω Λώλη
・    Γυναίκες απο τα Τσερίτσανα
・    Νικολάκη Εφέντης
・    3 Μπιζανομάχοι
・    Γκυ Σαντεπλαίρ
・    Γιαννιώτες παλιοί
・    Βελισσαρίου: Μαύρος Καβαλάρης




Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση του 7ου γυμνασίου,
καθώς και αποσπάσματα από τα δρώμενα,
μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα που δημιούργησαν στα πλαίσια των εκδηλώσεων 
για τα "Ελευθέρια" της πόλης μας,  εδώ... >>>