"Ευχαριστώ αυτούς που κράτησαν τη Θρησκεία μου, τη Γλώσσα μου και την Εθνικότητά μου, για να είμαι Χριστιανός και να λέγομαι Έλληνας."


(Παύλος Βρέλλης)





«Δεν ήρθε πρώιμα η άνοιξη κι ουδέ το καλοκαίρι.

Χαιρόμαστε, χορεύουμε και ψιλοτραγουδάμε,

γιατί ελευτερωθήκανε, αητέ, τα Γιάννενά μας!»






«Την Ιστορία μελέτα παιδί μου,
γιατί έτσι όχι μόνο τον εαυτό σου και τη ζωή σου θα κάμεις ένδοξη και χρήσιμη στην ανθρώπινη κοινωνία,
αλλά και το μυαλό σου οξυδερκέστερο και διαυγέστερο... »
[Ιπποκράτης]





Μπιζάνιος δρόμος 2013 - Την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου, το πρωί.


Αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα: RUNNERSPOST.GR


Αγαπητές φίλες και φίλοι,
Ο Σύλλογος Δρομέων Ιωαννίνων συνδιοργανώνει τον Μπιζάνειο Δρόμο 2013 - 11,3 χιλιομέτρων την Κυριακή 17η Φεβρουαρίου. Ο ΣΔΙ θα συμμετάσχει στο οργανωτικό κομμάτι του αγώνα και στην αυξημένη συμμετοχή των δρομέων. Ζητούμε τη δυναμική συμμετοχή όσων δε συμμετάσχουν στους αγώνες, στον τομέα των εθελοντών.
Εκτός του Μπιζάνειου Δρόμου 11,3 χιλιομέτρων (11:00πμ) θα διεξαχθούν σχολικοί αγώνες 1000 μέτρων για Δημοτικά (10:00 κ΄10:15πμ), 2000 μέτρων για Γυμνάσια (10:30πμ) και 3000 μέτρων για Λύκεια (10:45πμ)

Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα του διοργανωτή: http://www.pkdi.gr/

http://www.pkdi.gr/bizanios/history


Για δηλώσεις συμμετοχής και δηλώσεις εθελοντών στους αγώνες του Μπιζάνειου δρόμου 2013 καλέστε στα τηλέφωνα: 2651035980 – 6973538109 κ. Τσούρης Ιωάννης και 2651039962 – 6980499050 κ. Δεμερτζής Γιώργος και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Συλλόγου,
sydromioanninon@gmail.com .

Οι δηλώσεις συμμετοχής λήγουν την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου.

Με εκτίμηση, το ΔΣ του ΣΔΙ.