"Ευχαριστώ αυτούς που κράτησαν τη Θρησκεία μου, τη Γλώσσα μου και την Εθνικότητά μου, για να είμαι Χριστιανός και να λέγομαι Έλληνας."


(Παύλος Βρέλλης)





«Δεν ήρθε πρώιμα η άνοιξη κι ουδέ το καλοκαίρι.

Χαιρόμαστε, χορεύουμε και ψιλοτραγουδάμε,

γιατί ελευτερωθήκανε, αητέ, τα Γιάννενά μας!»






«Την Ιστορία μελέτα παιδί μου,
γιατί έτσι όχι μόνο τον εαυτό σου και τη ζωή σου θα κάμεις ένδοξη και χρήσιμη στην ανθρώπινη κοινωνία,
αλλά και το μυαλό σου οξυδερκέστερο και διαυγέστερο... »
[Ιπποκράτης]





Στα Οχυρά του Μπιζανίου

Στα Οχυρά του Μπιζανίου 

   Στα περίφημα οχυρά του Μπιζανίου βρέθηκαν σήμερα το πρωί (σ.σ. 19 Φεβρουαρίου 2012) οι Αρχές της πόλης μας, όπου αξιωματικοί της 8ης Μεραρχίας πραγματοποίησαν τοπογραφική και ιστορική ενημέρωση σχετικά με τις μάχες του Φεβρουαρίου του 1913, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα τα Ελληνικά στρατεύματα να απελευθερώσουν την πόλη των Ιωαννίνων από τον Τουρκικό ζυγό.

 Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο: Photos from Ioannina