"Ευχαριστώ αυτούς που κράτησαν τη Θρησκεία μου, τη Γλώσσα μου και την Εθνικότητά μου, για να είμαι Χριστιανός και να λέγομαι Έλληνας."


(Παύλος Βρέλλης)





«Δεν ήρθε πρώιμα η άνοιξη κι ουδέ το καλοκαίρι.

Χαιρόμαστε, χορεύουμε και ψιλοτραγουδάμε,

γιατί ελευτερωθήκανε, αητέ, τα Γιάννενά μας!»






«Την Ιστορία μελέτα παιδί μου,
γιατί έτσι όχι μόνο τον εαυτό σου και τη ζωή σου θα κάμεις ένδοξη και χρήσιμη στην ανθρώπινη κοινωνία,
αλλά και το μυαλό σου οξυδερκέστερο και διαυγέστερο... »
[Ιπποκράτης]





Ένας Μπιζανομάχος διηγείται...


«Έτσι τα πήραμε τα Γιάννενα...»

Μια σημαντική μαρτυρία από τον πόλεμο για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων και τις τελευταίες στιγμές της υπογραφής του πρωτοκόλλου παράδοσης της πόλης...
Η απελευθέρωση των Ιωαννίνων όπως την έζησε ο πολεμιστής των Βαλκανικών πολέμων Νικόλαος Κωστάκης και μεταδόθηκε από τον Ρ/Σ Ιωαννίνων.

«Η αφήγηση που ακολουθεί είναι μαρτυρία ενός αγωνιστή των Βαλκανικών Αγώνων, του δεκανέα Νικόλαου Κωστάκη. Είναι ένα αυθεντικό κείμενο που καταγράφηκε το 1964, λίγα χρόνια πριν τον θάνατο του «δεκανέα», όπως ήταν πιο γνωστός στους συγχωριανούς του...»