"Ευχαριστώ αυτούς που κράτησαν τη Θρησκεία μου, τη Γλώσσα μου και την Εθνικότητά μου, για να είμαι Χριστιανός και να λέγομαι Έλληνας."


(Παύλος Βρέλλης)





«Δεν ήρθε πρώιμα η άνοιξη κι ουδέ το καλοκαίρι.

Χαιρόμαστε, χορεύουμε και ψιλοτραγουδάμε,

γιατί ελευτερωθήκανε, αητέ, τα Γιάννενά μας!»






«Την Ιστορία μελέτα παιδί μου,
γιατί έτσι όχι μόνο τον εαυτό σου και τη ζωή σου θα κάμεις ένδοξη και χρήσιμη στην ανθρώπινη κοινωνία,
αλλά και το μυαλό σου οξυδερκέστερο και διαυγέστερο... »
[Ιπποκράτης]





Το οχυρό του Μπιζανίου από ψηλά... (από την ομάδα Up Drones )






Η Σκύλα στο Μπιζάνι. Το οχυρό τέρας της Ηπείρου 106 χρόνια μετά από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων. Για την ιστορία: Το Οχυρό στο Μπιζάνι Ιωαννίνων είναι κατασκεύασμα μετά από σύμπραξη των Τούρκων και Γερμανών κατακτητών. Οι Γερμανοί προσέφερα την τεχνογνωσία που είχαν από κατασκευές με σκυρόδεμα προκειμένου να βοηθήσουν τους Τούρκους να οχυρωθούν κατάλληλα από τα Ελληνικά στρατεύματα και να παραμείνουν κατακτητές της Πόλης των Ιωαννίνων......

Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.mixanitouxronou.gr/giati-i-istoriki-fotografia-tou-diadochou-konstantinou-sto-chani-emin-agan-den-tha-ipirche-ean-o-paratolmos-tagmatarchis-ton-velissariou-den-ton-iche-parakousi-i-katadromiki-epichirisi-pou-odigise-s/