"Ευχαριστώ αυτούς που κράτησαν τη Θρησκεία μου, τη Γλώσσα μου και την Εθνικότητά μου, για να είμαι Χριστιανός και να λέγομαι Έλληνας."


(Παύλος Βρέλλης)





«Δεν ήρθε πρώιμα η άνοιξη κι ουδέ το καλοκαίρι.

Χαιρόμαστε, χορεύουμε και ψιλοτραγουδάμε,

γιατί ελευτερωθήκανε, αητέ, τα Γιάννενά μας!»






«Την Ιστορία μελέτα παιδί μου,
γιατί έτσι όχι μόνο τον εαυτό σου και τη ζωή σου θα κάμεις ένδοξη και χρήσιμη στην ανθρώπινη κοινωνία,
αλλά και το μυαλό σου οξυδερκέστερο και διαυγέστερο... »
[Ιπποκράτης]





Γιορτή στα οχυρά του Μπιζανίου από το Δημοτικό Σχολείο Σταυρακίου

Με μια λιτή και σεμνή τελετή στα οχυρά του Μπιζανίου, εκεί που δόθηκε ο μεγάλος αγώνας για την απελευθέρωση της πόλης των Ιωαννίνων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σταυρακίου τίμησαν τους ήρωες Μπιζανομάχους.

Με τραγούδια, ποιήματα, χορούς και τον εθνικό μας ύμνο, υπό την επιμέλεια της μουσικού Ανθής Σταύρου, είπαν το δικό τους «ευχαριστώ» σε όσους αγωνίστηκαν πριν από 111 χρόνια, στα ίδια εκείνα μέρη, για να μπορούμε εμείς σήμερα να ζούμε με ελευθερίες, προνόμια και δικαιώματα που κατακτήθηκαν με αγώνες και αίμα.

Στη γιορτή παραβρέθηκαν και οι μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης του 26ου Δ.Σ. Ιωαννίνων που συμμετέχουν μαζί μας στο 1ο Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. των Ιωαννίνων με τίτλο:

«Ιωάννινα - γνωρίζωτα μνημεία της πόλης μου!»

 

Τιμή και Δόξα στους ήρωες Μπιζανομάχους!

Χρόνια Πολλά και πάντα Ελεύθερα στα Γιάννενά μας!